duminică, 25 septembrie 2016

O sa vezi ce fain e!









Acum 2-3 zile am fost pana la Starbucks din Mall Vitan sa iau niste cafele la pachet pentru noi la #masinapotrivita. Imi place atmosfera acolo, decorul fain gandit, mesele mari cu prize peste tot... Am stat la coada, am dat comanda, a mers destul de repede. Am luat cafelele si in zona de "zahar" am observat carti de vizita cu "Store Manager".

De ce si-ar pune store manager carti de vizita acolo? Si oare cati il suna? Dar oare pentru ce il suna? Il felicita oare careva, sau se plang oamenii...?
Mi-am zis ca daca tot si-a pus cartile de vizita acolo, ia sa iau si eu una si ... sa sun. (se pare ca eram intr-un mood de action). Si ce as putea sa ii spun? As putea sa ii spun ca imi place acolo, face un job bun de tot, si ma bucur ca sunt romani care fac chestii faine.
Atat. Ma intrebam daca o sa fie circumspect sa ca ii fac un compliment, daca o sa se bucure? Am decis ca probabil o sa se bucure. Poate a avut o zi buna sau proasta, dar telefonul meu "will make his day!"
Sun. No answer :(
Peste 5 minute ma suna un tip pe un ton oarecum ingrijorat/politicos. Si ii zic ceva de genul asta: "... te-am sunat sa iti zic ca e misto cum ai amenajat spatiul, adica e bine gandit, imi place masa aia noua din centru. Ma gandesc ca atunci cand oamenii te suna fie se plang fie vor ceva de la tine. Dar eu am sunat sa iti spun ca faci o treaba super si sa te felicit..."
Am simtit in telefon cum se pierde, nu stie ce sa zica. Clar nu se astepta :)
Apoi tonul s-a schimbat total si l-am auzit cum incepe sa zambeasca, apoi sa se bucure. Zicea ca nu l-a mai sunat nimeni sa ii zica asta... si ca nu e chiar store manager, dar store manager este fix langa el... si mai bine mi-l da la telefon. Am repetat ce am spus mai sus... acum erau 2 tipi care se bucurau.
Imi e greu sa descriu cat de bucuros eram si eu... de bucuria lor. Store Manager mi-a spus ca vrea neaparat sa se intalneasca cu mine, sa discutam, cand trec pe acolo sa intreb de George...A fost fain.
Ok. Si acum o provocare pentru saptamana care vine:
Fa un compliment unui antreprenor, store owner, vanzator, maturator.
Zi-i ca face o treaba buna, ca apreciezi, sa il vezi ca isi da silinta.
Poate o gandesti, o simti, dar nu ai spus-o niciodata.
Spune-o.
Spune-o maine cuiva!
Neaparat!
O sa vezi ce fain e!

2 comentarii:

pink star spunea...

Subscriu. Am facut-o si EU. Cu Olx. Dar acum lucrurile s-au schimbat, din placate.

Ina spunea...

cred că cea mai faină reclama de pana acum la masinapotrivita: investitie minima, efect maxim si cel putin 3 oameni bucurosi :)

Flag counter?

free counters

Stat